2009年5月5日星期二

I MISS YOU

上班的时候,msn跳出了一个感觉又熟悉又陌生的名字出现在我荧幕~
...[久违的她]
知道在我工作附近的网吧...

放工后,知道在这千载难逢的机会下能遇见....

很久很久没有这个机会了....

一开完会,我就飞下去找,还好并没有离去...

[在路途中我好害怕走了,因为在msn一直说要回了><]

当我以踏进那间网吧的门口,我努力的寻找[因为那里有两间一样名字的网吧...]

很庆幸的在那一间网吧^^一眼看下去,我看见一位很瘦的女生+头发很短...

我不敢确定,我走前去,偷看了的荧幕一下,看到了刚才我跟聊天的视频^^

我确定是了~

第一眼看见,她样子很憔悴,很累很累的样子...

真的很想疼><

过后聊了一下,知道她感情出了点问题...

很想给更多的安慰,很想肩膀借靠多一会儿,很想陪聊更多更多....

每次我们见面的时间都不会超过一个小时...

我很想时间停留在那里..因为我不知道什么时候才能再见到...

最后我陪走回去,那熟悉的路,那同样的人,只是关系不一样了...
我知道只想我们的关系维持在朋友,很可能只是很普通的朋友,

因为我根本没有机会进一步的再了解,因为在我们之间已经有一层隔膜...

一层陌生的隔膜...只有在放下对我的掩饰时,这一层隔膜才会消失一会儿...

回到家,打开哥哥的电脑,听见了一首歌~虽然不怎么动听,但是歌词正是我的感受...


我怕我再打下去,我会控制不了自己的情绪~所以...请你们看歌词来体会我的感受....



[NOT JUST ONLY COPY PASTE,THAT'S ALL I TYPE]

I MISS YOU-----AKIKO

A couple seasons passed me by

Since you made me feel so real

That feeling i remember

It was as good as can be


I haven't seen you for a while

I wonder if you're well

What's going on in your mind?

I really would like to see


I try to think but it won't do
It's taking time to get near

Some things are hard to explain

I wonder can I tell you?


We haven'd been taking much

It doesen't mean i don't care

Should I just call you to say

I'm falling and i miss you


Wish I was with you in my dreams

and I'm praying to be your side

and suddenly you'll slip away


Easy as flowing down the steam

Do you know that?

Will you understand me?

Why is it you make me wait so long?


Sometimes do you think of me
as much as I think of you

I'd like to know when you dream
Am I there?
Do you miss me?


I know you can't share life with me

and I don't know what to do

but if you walk right thru my door,

you will see that I miss you


In my heart

I want you

to know that

I miss you




没有评论:

发表评论